Het Viridi Air Partnership

Bedrijven die met een product, dienst of organisatiebeleid voldoen aan de beoordelingscriteria kunnen zich voor een Viridi Air Partnership aanmelden. Die beoordeling verricht Viridi Air. Nadien kan gekozen worden uit brons, zilver, goud, platina en platina XL. Het verschil in de partnerships:

  • de hoeveelheid promotie;
  • het aandeel in het buitenfilterproject;

Hieronder wordt kort en schematisch de verschillende Partnerships weergegeven:

Bewustwording creëren voor gezonde lucht

De meeste mensen hebben geen idee hoe ongezond de binnen- en buitenlucht is. Viridi Air werkt daarom samen met de Schone Lucht Storyteller en Blogger om dit thema beter onder de aandacht te brengen. Door blogs/story's en vlogs wordt wekelijks meerdere keren een bijdrage op LinkedIn geplaatst omtrent de noodzaak van gezonde lucht. Het bereik en aantal volgers is groot en almaar groeiende. Als Partner van Viridi Air profiteert u hiervan.

Promotie & exposure

Viridi Air ontwikkelt verschillende diensten om actief het Viridi Air platform onder de aandacht te brengen (promotie op Social media en SEO). Dit levert meer online zoekverkeer op ('kliks') naar de website van Viridi Air Partners door. Wil jij hier meer van weten? Neem gerust contact met ons op via info@viridiair.nl.

Een aandeel in een buitenfilterproject in samenwerking met Zorgboerderijen

Het aandeel in de buitenfilterprojecten hangt af van het aantal groene filters dat een organisatie hierin wilt plaatsen. De projecten realiseren we samen met cliënten van Zorgboerderijen. Het aantal te plaatsen groene filters bepaalt ook het type Viridi Air Partnership:
Viridi Air Partnership (brons) - 1 groene filter
Viridi Air Partnership (zilver) - 5 groene filters
Viridi Air Partnership (goud) - 10 groene filters
Viridi Air Partnership (platina) - méér dan 10 groene filters
Viridi Air Partnership (platina XL) - méér dan 50 groene filters

Vrij gebruik van het Schone Lucht-beeldmerk en -certificaat op marketing/promotie tools

Het Schone Lucht-beeldmerk is een kwaliteitsbeeldmerk en is een betrouwbaar bewijs dat is voldaan aan de beoordelingscriteria van Viridi Air. Viridi Air beoordeelt/keurt of voldaan is aan de criteria.

Promotie: profielpagina op www.viridiair.nl

Een eigen profielpagina op Viridi Air. Hierin is ruimte om de organisatie te promoten met video/blogs/artikelen/video, enz. Tevens voegt Viridi Air hier de bewijsvoering t.a.v. het Partnership aan toe.

Promotie: uitlichten en delen van een story

Qua extra promotie schrijft Viridi Air een story. Content en planning in overleg. Publicatie op het LinkedIn-kanaal van de Schone Lucht Storyteller en Blogger.

Promotie: opname in de online product/diensten catalogus

Viridi Air Partners ontvangen meer gericht zoekverkeer (‘kliks’) naar een website via deze online catalogus en daaraan verbonden promotionele campagnes (seo & social media);

Promotie: organisatie & logo online

Van de laatste 25 aangemelde partners wordt het logo op de homepage van Viridi Air geplaatst. Ook worden ze vermeld op de klantenlijst.

Gratis lidmaatschap Online Viridi Air Netwerkclub

Doel is om kennis en informatie uit te wisselen en contacten met elkaar te leggen. Géén limiet op het aantal leden van het Partner-bedrijf. Lees het op: uitleg Viridi Air Netwerkclub.