Het Viridi Air Partnership

Alléén bedrijven die met een product, dienst of organisatiebeleid voldoen aan de beoordelingscriteria ontvangen het Viridi Air Partnership. Er kan gekozen worden uit brons, zilver, goud of platina. Het verschil zit met name in het type promotie en het aandeel in het buitenfilterproject. Dat neemt toe bij zilver, goud en platina. Hieronder worden kort en schematisch de verschillende Partnerships weergegeven:

Schone lucht label - goud

  • Bedrijfslogo op www.viridiair.nl bij laatste 25 aangemelde Partners;
  • Profielpagina op www.viridiair.nl: voor onbeperkt plaatsing van promotiemateriaal van de klant (blogs, video, vlogs);
  • Vermelding in de klantenlijst op www.viridiair.nl;
  • Vrij gebruik van het Schone Lucht-beeldmerk op marketing/promotie tools;
  • Vrij gebruik van het Schone Lucht-certificaat: bewijst het geldig gebruik van het Viridi Air Partnership en bevat de exacte locatiegegevens van de groene filters (luchtzuiverende bomen) in het buitenfilterproject;
  • Qua promotie zijn er twee keuzes: Viridi Air maakt op locatie bij de klant jaarlijks een (korte persoonlijke video) vlog óf jaarlijks wordt 2 x een story geschreven. Content en planning in overleg. Publicatie op het LinkedIn-kanaal van de Schone Lucht Storyteller, Vlogger en Blogger;
  • Plaatsing van 10 groene filters in het Viridi Air buitenfilterproject;
  • Gratis lidmaatschap Online Viridi Air Netwerkclub
  • Donatie aan Stichting het LongFonds;
  • Tarief: Viridi Air Partnership (goud) €525,- p/jaar (ex btw);
Schone lucht label - zilver
  • Bedrijfslogo op www.viridiair.nl bij laatste 25 aangemelde Partners;
  • Profielpagina op www.viridiair.nl: voor onbeperkt plaatsing van promotiemateriaal van de klant (blogs, video, vlogs);
  • Vermelding in de klantenlijst op www.viridiair.nl;
  • Vrij gebruik van het Schone Lucht-beeldmerk op marketing/promotie tools;
  • Vrij gebruik van het Schone Lucht-certificaat: bewijst het geldig gebruik van het Viridi Air Partnership en bevat de exacte locatiegegevens van de groene filters (luchtzuiverende bomen) in het buitenfilterproject;
  • Klant (of Viridi Air) schrijft  1 x per jaar  een blog of story voor publicatie op het LinkedIn-kanaal van de Schone Lucht Storyteller, Vlogger en Blogger. Content in overleg;
  • Plaatsing van 5 groene filters in het Viridi Air buitenfilterproject;
  • Gratis lidmaatschap Online Viridi Air Netwerkclub 
  • Donatie aan Stichting het LongFonds;
  • Tarief: Viridi Air Partnership (zilver) €395,- p/jaar (ex btw);
Schone lucht label - brons
  • Bedrijfslogo op www.viridiair.nl bij laatste 25 aangemelde Partners;
  • Profielpagina op www.viridiair.nl: voor onbeperkt plaatsing van promotiemateriaal van de klant (blogs, video, vlogs);
  • Vermelding in de klantenlijst op www.viridiair.nl;
  • Vrij gebruik van het Schone Lucht-beeldmerk op marketing/promotie tools;
  • Vrij gebruik van het Schone Lucht-certificaat: bewijst het geldig gebruik van het Viridi Air Partnership en bevat de exacte locatiegegevens van de groene filters (luchtzuiverende bomen) in het buitenfilterproject;
  • Klant (of Viridi Air) schrijft  1 x per jaar een blog of story voor publicatie op het LinkedIn-kanaal van de Schone Lucht Storyteller, Vlogger en Blogger. Content in overleg;
  • Plaatsing van 1 groene filter in het Viridi Air buitenfilterproject;
  • Gratis lidmaatschap Online Viridi Air Netwerkclub 
  • Donatie aan Stichting het LongFonds;
  • Tarief: Viridi Air Partnership (brons) €250,- p/jaar (ex btw);

Schone lucht label - platina

  • Bedrijfslogo op www.viridiair.nl bij laatste 25 aangemelde Partners;
  • Profielpagina op www.viridiair.nl: voor onbeperkt plaatsing van promotiemateriaal van de klant (blogs, video, vlogs);
  • Vermelding in de klantenlijst op www.viridiair.nl;
  • Vrij gebruik van het Schone Lucht-beeldmerk op marketing/promotie tools;
  • Vrij gebruik van het Schone Lucht-certificaat: bewijst het geldig gebruik van het Viridi Air Partnership en bevat de exacte locatiegegevens van de groene filters (luchtzuiverende bomen) in het buitenfilterproject;
  • Qua promotie zijn er twee keuzes: Viridi Air maakt op locatie bij de klant jaarlijks een (korte persoonlijke video) vlog óf jaarlijks wordt 2 x een story geschreven. Content en planning in overleg. Publicatie op het LinkedIn-kanaal van de Schone Lucht Storyteller, Vlogger en Blogger;
  • Plaatsing van >10 groene filters in het Viridi Air buitenfilterproject;
  • Gratis lidmaatschap Online Viridi Air Netwerkclub 
  • Donatie aan Stichting het LongFonds;
  • Tarief: Viridi Air Partnership (platina) vanaf €530,- p/jaar (ex btw). Prijs per boom gaat met een zeer aantrekkelijke staffelkorting. Vraag naar de mogelijkheden.

Bewustwording creëren voor gezonde lucht

De meeste mensen hebben geen idee hoe ongezond de binnen- en buitenlucht is. Viridi Air werkt daarom samen met de Schone Lucht Storyteller, Vlogger en Blogger om dit thema beter onder de aandacht te brengen. Door blogs/story's en vlogs wordt wekelijks meerdere keren een bijdrage op LinkedIn geplaatst omtrent de noodzaak van gezonde lucht. Het bereik en aantal volgers is groot en almaar groeiende. Als Partner van Viridi Air profiteert u hiervan.

Een aandeel in één van de groene buitenfilterprojecten van Viridi Air

Het aandeel in de buitenfilterprojecten hangt af van het aantal groene filters dat een organisatie hierin wilt plaatsen. Dit bepaalt ook het type Viridi Air Partnership:
Viridi Air Partnership (brons) - 1 groene filter
Viridi Air Partnership (zilver) - 5 groene filters
Viridi Air Partnership (goud) - 10 groene filters
Viridi Air Partnership (platina) - méér dan 10 groene filters

Vrij gebruik van het Schone Lucht-beeldmerk en -certificaat op marketing/promotie tools;

Het Schone Lucht-beeldmerk is een kwaliteitsbeeldmerk en is een betrouwbaar bewijs dat is voldaan aan de beoordelingscriteria van Viridi Air. Viridi Air beoordeelt/keurt of voldaan is aan de criteria.

Promotie: profielpagina op www.viridiair.nl

Een eigen profielpagina op Viridi Air. Hierin is ruimte om de organisatie te promoten met video/blogs/artikelen/video, enz. Tevens voegt Viridi Air hier de bewijsvoering t.a.v. het Partnership aan toe.

Promotie: uitlichten en delen van een vlog/story

Qua promotie maakt/schrijft Viridi Air een (korte persoonlijke video) vlog óf een story. Content en planning in overleg. Publicatie op het LinkedIn-kanaal van de Schone Lucht Storyteller, Vlogger en Blogger.

Promotie: organisatie & logo online

Van de laatste 25 aangemelde partners wordt het logo op de homepage van Viridi Air geplaatst. Ook worden ze vermeld op de klantenlijst.

Gratis lidmaatschap Online Viridi Air Netwerkclub

Doel is om kennis en informatie uit te wisselen en contacten met elkaar te leggen. Géén limiet op het aantal leden van het Partner-bedrijf. Viridi Air voedt de Netwerkclub met leads. Hoe doen wij dat? Lees het op: uitleg Viridi Air Netwerkclub.

Donatie: bijdrage aan het LongFonds

Viridi Air doneert jaarlijks voor ieder uitgereikt Viridi Air Partnership een bedrag aan het LongFonds.