Wat houdt het Viridi Air Partnership in?

Viridi Air werkt aan de bewustwording en noodzaak van schone en gezonde lucht. Dit levert meer exposure en engagement op. Naast het Schone Lucht-keurmerk krijgen Partners het Viridi Air Partnership. Er kan gekozen worden uit brons, zilver, goud of platina. Wat houdt dat precies in? Hieronder kort en beknopt schematisch weergegeven. Onderin verder uiteen gezet:

Schone lucht label - goud

  • Bedrijfslogo op www.viridiair.nl bij laatste 25 aangemelde Partners;
  • Profielpagina op www.viridiair.nl: voor onbeperkt plaatsing van promotiemateriaal van de klant (blogs, video, vlogs);
  • Viridi Air maakt op locatie bij de klant een vlog (korte persoonlijke video). Content in overleg. Publicatie op het LinkedIn-kanaal van de Schone Lucht Vlogger & Blogger;
  • Indien de klant géén vlog wenst te maken schrijft de klant (of Viridi Air) één blog of story voor publicatie op het LinkedIn-kanaal van de Schone Lucht Vlogger & Blogger. Content in overleg;
  • Plaatsing van 10 groene filters in het Viridi Air buitenfilterproject;
  • Donatie aan Stichting het LongFonds;
  • Tarief (ex. btw): €525,- p/jaar;

Schone lucht label - zilver

  • Bedrijfslogo op www.viridiair.nl bij laatste 25 aangemelde Partners;
  • Profielpagina op www.viridiair.nl: voor onbeperkt plaatsing van promotiemateriaal van de klant (blogs, video, vlogs);
  • Klant (of Viridi Air) schrijft één blog of story voor publicatie op het LinkedIn-kanaal van de Schone Lucht Vlogger & Blogger. Content in overleg; 
  • Plaatsing van 5 groene filters in het Viridi Air buitenfilterproject;
  • Donatie aan Stichting het LongFonds;
  • Tarief (ex. btw): €395,- p/jaar;

Schone lucht label - brons

  • Bedrijfslogo op www.viridiair.nl bij laatste 25 aangemelde Partners;
  • Profielpagina op www.viridiair.nl: voor onbeperkt plaatsing van promotiemateriaal van de klant (blogs, video, vlogs);
  • Klant (of Viridi Air) schrijft één blog of story voor publicatie op het LinkedIn-kanaal van de Schone Lucht Vlogger & Blogger. Content in overleg;
  • Plaatsing van 1 groene filter in het Viridi Air buitenfilterproject;
  • Donatie aan Stichting het LongFonds;
  • Tarief (ex. btw): €250,- p/jaar;

Schone lucht label - platina

  • Bedrijfslogo op www.viridiair.nl bij laatste 25 aangemelde Partners;
  • Profielpagina op www.viridiair.nl: voor onbeperkt plaatsing van promotiemateriaal van de klant (blogs, video, vlogs);
  • Viridi Air maakt op locatie bij de klant een vlog (korte persoonlijke video). Content in overleg. Publicatie op het LinkedIn-kanaal van de Schone Lucht Vlogger & Blogger;
  • Indien de klant géén vlog wenst te maken schrijft de klant (of Viridi Air) één blog of story voor publicatie op het LinkedIn-kanaal van de Schone Lucht Vlogger & Blogger. Content in overleg;
  • Plaatsing van >10 groene filters in het Viridi Air buitenfilterproject;
  • Donatie aan Stichting het LongFonds;
  • Tarief (ex. btw): €200,- p/jaar + €30,- p/boom;

Bewustwording creëren voor gezonde lucht

De meeste mensen hebben geen idee hoe ongezond de binnen- en buitenlucht is. Viridi Air werkt daarom samen met de Schone Lucht Blogger/Vlogger om dit thema beter onder de aandacht te brengen. Het bereik en publiek is almaar groeiende mede door de stikstof- en coronacrisis. Als Parter van Viridi Air ondersteunt u ons hierin.

Een aandeel in één van de groene buitenfilterprojecten van Viridi Air

Het aandeel in de buitenfilterprojecten hangt af van het aantal groene filters dat een organisatie hierin wilt plaatsen. Dit bepaalt ook het type Viridi Air Partnership:
Viridi Air Partnership (brons) - 1 groene filter
Viridi Air Partnership (zilver) - 5 groene filters
Viridi Air Partnership (goud) - 10 groene filters
Viridi Air Partnership (platina) - <10 groene filters

Promotie: profielpagina op www.viridiair.nl

Een eigen profielpagina op Viridi Air. Hierin is ruimte om de organisatie te promoten met video/blogs/artikelen/video,..enz. Tevens voegt Viridi Air hier de bewijsvoering t.a.v. het Schone Lucht-keurmerk aan toe.

Promotie: uitlichten en delen van een blog/artikel

Viridi Air kiest samen met de organisatie één blog of story die door de Schone Lucht Blogger/Vlogger in beeld wordt gebracht en gedeeld via Linkedin. Indien gewenst schrijft Viridi Air deze blog (gratis inbegrepen).

Promotie: opname video(vlog)

De Schone Lucht Blogger/Vlogger komt op bezoek en maakt een video/vlog over de organisatie, product/diensten in relatie tot schone lucht. Deze worden in beeld gebracht en gedeeld via het kanaal van de Schone Lucht Blogger/Vlogger. Dit is gratis inbegrepen bij bedrijven met het Viridi Air Partnership (goud en platina).

Promotie: organisatie & logo online

Van de laatste 25 aangemelde organisaties wordt het logo op de homepage van Viridi Air geplaatst. Ook worden ze vermeld op de klantenlijst.

Donatie: bijdrage aan het LongFonds

Viridi Air doneert jaarlijks voor ieder uitgereikt Schone Lucht-keurmerk een bedrag aan het LongFonds.